Pappsen

Yes idag har jag bosatt mig hos pappa :) , det är ju så tråkigt hemma när älsk är borta :( , men han kommer ju hem ikväll så jag överlever allt ;) .
Lite skönt att vara ifrån varandra lite då & då med :) .
Vi har vart till byn & köpt hårinpackning till löshåret ,handla mat & grejer :) , sånu blir det semla & gottgott med pappa & farmor :) .
Senare så ska vi göra korvstroganoff , fyfan så gott :D .
-
Va mysigt det känns när pappa säger till folk : Jag ska bli moffa runt oktober :) .
Det låter så gulligt ju , hihi :) .


Nej jag har inte tid med det här , semlan väntar ;) .
Hörs mer sen
Byebye

Kommentarer
Postat av: Anonym

shit va gott med korvstroganof!! haha.

hoppas de blir bättre med huvudet! :)

2009-04-06 @ 12:46:07
Postat av: Anonym

från carrofornis

2009-04-06 @ 12:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0