-

Gårdagen tillbringades med Ella hemma hos henne :) .
Jag kom dit ungefär 12 lr nå & då låg hon å vila ett slag för hon hade jobbat på morgonen , men Bamse ( katten deras ) hade redan väckt henne när jag kom :p
Så vi pratade lite sen gick vi till Ica & köpte kycklingklubbor & sån där Almondy marabou tårta , satan va god den va :p .
Den kan man lätt äta fler gånger :) .
Trök i oss allt de där & pratade en massa skit & glodde som två gamla kärringar igenom busken på folk som gick förbi , de lär ju börjas i tid ;) .
Sen gick vi en promenad me Devil så han fick bada & svalka sej lite i den här värmen , de såg inte alls dumt ut kan ja lova :p .
Fyfan , de märks gott & väl att jag är vi den här sommaren , usch svetten bara sprutar utav en när de blir för varmt..
Menmen de är bara att stå ut , folk lär ju förstå ;) .
Sen kl 7 så vart de att åka till Anna så hon snyggade till oss lite , nästa gång ( när bebisen har kikat ut ) då ska jag göra nå brutalt me mitt hår , typ klippa av mig allt :p .
Anna bestämmer hur de ska se ut sen ;) .

-

Nu sitter jag & väntar på att kl ska bli mke så vi kan ge oss iväg nångång , jag längtar !
Så skönt att få komma iväg & bara släppa "vardagen" , spendera lite pengar & gotta oss nu när de bara är jag & älsk , blir ju annat sen i livet när vi blir fler :) .
Men jag klagar inte på att vi ska bli fler !
När vi två blir tre , åh happy face :D .

Näe nu ska jag försöka göra nå vettigt , de är lite svårt när magen tar i m.m .
Jag har märkt att jag är absolut INTE van me stor mage , jag springer stut me den hur som helst , stackars bebisen är mördbultad...
Men snart så , snart får jag hålla dig i min famn ♥

Kommentarer
Postat av: Ella

Den var sjukt god! :D



Hihi, jag hoppas den vill komma innan jag åker till Halland så jag hinner träffa h*n lite före :)

Kram

2009-08-07 @ 12:18:07
URL: http://ellinoranderssson.blogg.se/
Postat av: Pety

VERKLIGEN!!! haha :D

2009-08-07 @ 15:24:55
URL: http://oktoberbebbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0