50

Hallå kan ni tänka er , de är 50 dagar kvar tills våran lilla ängel är beräknad , 50 dagar , det är nästan läskigt men underbart..
Det som är läskigt de är ju att tiden går så jäkla fort , de känns nästan som att man inte hinner med :o .
50 dagar är ju ingenting , de kommer jag bara rusa iväg , speciellt nu när man typ har fullt upp & åker hit å dit , har man roligt så går tiden fortare ju :p .
Snart kommer jag gå med barnvagn & ett otroligt stort stolt leende .

Mamma & pappa längtar efter dig ♥

Kommentarer
Postat av: Jenna

:) Va härligt för er. Att äntligen få klämma å känna å sniffa på den lille knodden :)

2009-08-14 @ 14:18:00
URL: http://www.jeeennaaa.blogspot.com
Postat av: Ella

Då ska jag följa med ;) :D

Längtar jag också tills eran knodd kommer.

Och du vet vad jag skrev i sms.et innan :P



Kram vännen <3

2009-08-15 @ 00:57:55
URL: http://ellinoranderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0