Än så länge..

...har jag inte fått nå bristningar på magen , men dom kanske dyker upp sen har ju faktiskt 7 veckor kvar..
Men man kan ju alltid hoppas att min badolja & den andra oljan funkar :p .
Jag duschar ju magen i badolja , jätte skönt faktiskt för den blir inte sådär torr & kliar inte & den andra oljan blir magen varm å mysig utav , det är ju aldrig fel :) .
Får se hur länge man slipper bristningarna , jag har ju på rumpan men de är skitsamma för de är ingen annan än älsk som ska glo på den ändå , magen tkr jag är värre :p .

 

Kommentarer
Postat av: Carro

Hej! En fin blogg du har, väldigt kul att följa din graviditet!! Var köper du den krämen på bilden? Hur ofta smörjer du in magen? Min mage börjar växa nu pga graviditet vill testa allt för att inte få bristningar på magen ;D Lycka till med de sista veckorna!

2009-08-12 @ 11:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0