Barnmorskan

Har ju vart till barnmorskan idag & så började vi prata om mitt tryck neråt , min bebis ligger väldigt långt ner så den kan komma imorn lr om 6 veckor , de vet vi inte..
Men jag ska vara uppmärksam på varje värk m.m , ska absolut inte tänka att : Äsch de släpper väl...
För nu kan bebisen komma när som helst .
Hon kände & klämde på magen & sen kolla hon även där bebisen ska komma ut , jag har inte öppnat mig än men hade ett väldigt tryck där även då..
Usch de är ju lite läskigt ju , tänk att jag går å väntar på oktober , men nu kan mitt liv ändras redan imorn .
Lite jobbigt att man måste vara så uppmärksam nu .
Har skrivit förlossningsplan & allt som jag ska ha med mig i helgen försäkerhets skull , de är bra iaf :)
Min mage har även "ramlat" ner ganska mke bara på några dagar :s .
Ella träffade mig för två dagar sen & då nämnde hon de & idag så hon igen , men gud din mage har "ramlat" ner ÄNNU mer sen sist ju...
Så nu får vi se..

Symfys-fundusmått : 33
Fostretshjärtljud : 136


Även Annika va med in & fick lyssna på hjärtat , tror det va nån som tyckte de va lite fränt :p
Hon har även sett första sparkarna idag , allt har hänt på samma dag hehe :p


Mamma & Pappa's lilla efterlängtade hjärta ♥

Kommentarer
Postat av: annika

ja de vart mkt idag man blev ju lite känslosam kändes som några tårar skulle komma men jag höll dom inne. Jag vill oxå vara med när du ska föda iaf vara där på sjukhuset.

2009-08-26 @ 21:06:51
Postat av: Ella

Mys, mys, mys!

Tänk, snart är det dax, jag kommer höra av mig till dig varje dag nu för att veta hur det går och hur du mår! :)

Kram

2009-08-26 @ 21:07:36
URL: http://ellinoranderssson.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Ååh va spännande :D

Jag vet ju själv hur det är när bebisen komme tidigare än bf :p

Fast du är ju iallafall förberedd :D

Lycka till! Följer dig!

2009-08-26 @ 21:25:50
URL: http://korkbarn.blogg.se/
Postat av: Jessica Olsson

Då stämde det nog lite som jag sa då :)

2009-08-26 @ 21:39:29
URL: http://jessicaireneolsson.blogspot.com/
Postat av: maria

jag tycker de är läskigt att vi är på samma nivå.

För du ska ju ligga före mig! inte jag före dig! xD haha

2009-08-26 @ 22:56:05
URL: http://mariadehlin.blogg.se/
Postat av: Em

Oj, måste vara både spännande och läskigt på samma gång att det verkligen kan starta när som helst - när du är såpass långt ifrån BF. Busig liten Bebis du har därinne :)

2009-08-29 @ 14:55:21
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0