Bollnäs

Idag vart det Bollnäs , va in på arbetsförmedlingen oxå & där får man ju ingen hjälp som vanligt men får åka till byn & få hjälp ist , va ju nån surkärring i Bollnäs :p .
Kanske inte har fått nå utav gubben sin på ett tag xD .
Sen efter det så gick jag till Apoteket & köpte maskmedel till sötaste kissemissen , sen bar de iväg till banken & hämtade ut mina 2000 som jag har fått tbx :) .
sen vart de Max & mötte Ella , så vi gick å köpte block åt henne sen gick vi runt & kikade lite sen vart de mat på Roy's , gott va de & fick träffa Maria oxå :D , men nästa gång blir de längre tkr ja :) .
sen köpte jag strumpor , utav nån anledning så försvinner mina strumpor ur min låda , vem kan de vara som tar dom :P ?
Sen åkte vi hem , Älsk hämta mig & vi träffade på Anna & Jonas , dom tyckte vi skulle käka pizza me dom så de gjorde vi efter vi hade köpt tränings-skott åt Älsk..
Efter maten vart det Ica , vi stog & tittade på blöjor & så skulle jag visa vilka vi har rabatt på & grejer , river ner påsen & visar sen skulle jag lägga upp den igen , men är för kort så jag tar sats & ska kasta upp den men då är de det att blöjpåsen far över hela hyllan & ner på andra sidan , hoppas ingen stod där & fick den över sej :o :p
Men fyfan va jag skratta haha !

Våran älskade vattensvans börjar bli bättre , hon har börjat vifta på svansen oxå & det är jag glad över :D .
Vill ju inte att det ska bli värre iaf !
Jag älskar den hunden , hon är bäst !

Nej nu ska jag kika lite på tv , kanske åka till Sten & Birgitta med :) .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0