fortsättning

Har tagit de hyfsat lugnt hela dagen , bara strosa runt & vart till pappa å ätit mat sen vart till svärmor & svärfar å fikat .
Jag känner ett litet tryck fortfarande , precis som när man är JÄTTE kissnödig så blir de sådär varmt & lite små pirrigt neri puppan lr hur man ska säga..
Det är så svårt att förklara !
Men jag kan ju böja mig lite bättre nu , det gör ju inte lika ont som imorse som tur är..
Jag vet ju inte vad jag ska göra lr ta mig till , men jag tog en alvedon imorse iaf , men har ändå haft de där lilla trycket , men inga riktiga sammandragningar , några små men inte så att det har gjort jätte ont , som vanligt lr hur man ska säga .
Men igår när jag gick på stan med Ella fick jag några rejäla sammandragningar , usch :/ .

Som sagt , jag har aldrig vart gravid så jag är jätte tacksam om ni ger tips lr nånting bara .
Så ni vet ju vart ni kommenterar :)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag har samma känningar som du. Ett tryck ner mot "puppan" som du säger. Vi väntar också vårat första barn så man vet ju inte vad de är man känner.

Men då är de bra med Familjeliv så man kan läsa sej till mycket.

Fin blogg.

Mvh Emelie

2009-08-22 @ 17:15:39
URL: http://emelieandreasson.blogg.se/
Postat av: Emelie

Nej, visst är de svårt? Man vet ju inte alls.

Brukar du ha tryck under magen med? De brukar jag ha, och ont i ljumskarna. De får jag helst när jag går och har gått en heldel.

Jag ska till BM nu på tisdag. Ska fråga henne om allt då. Om jag inte får innan då..=)

Kram

2009-08-22 @ 17:36:25
URL: http://emelieandreasson.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vet ni om de blir en flicka eller pojke som ni väntar? Kram

2009-08-22 @ 17:37:55
URL: http://emelieandreasson.blogg.se/
Postat av: Emelie

Nej, vi har bara 3 veckor till BF. Känns jätte spännande.. =)

Vi kollade på ULJ:et vad vi väntade. Och enligt de så väntar vi en flicka.

Och du och jag har ganska lika mage. Så de kanske är en flicka ni väntar med.=)

Spännande och inte ha en aning. Har ni köpt en massa kläder i neutrala färger och så?

2009-08-22 @ 18:09:09
URL: http://emelieandreasson.blogg.se/
Postat av: Emelie

De är ju jätte bra de. Vi har fått en massa kläder för en flicka. Så har jag köpt lite neutrala och lite pojkkläder. Blir bra de här. Har no köpt klart allt annat då? Vagn, babysitter, säng mm? Vi har köpt nästa allt. Men shit va dyrt allt är. Bara babyskyddet till sängen. Jag fick en chock jag. Köpte ett laban tycket de va så fint. Men 499 kr. Man får inte vara fattig och skaffa barn eller. =)

2009-08-22 @ 20:49:14
URL: http://emelieandreasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0