Ligger efter

i uppdateringen , men de är ju inte så konstigt om jag inte har nån data heller , har beslagtagit pappas data nu ett tag :) .
Imorse vakna man halv 9 , pappa ringde 20 i 9 så jag kastade mig in i duschen sen vart det bollnäs .
Deras kylskåp gick sönder inatt , inte kul alls i denna värme :/ .
Fick tag på ett på elon sen efter det så vart de frukost på Max , usch va onyttigt men jag får väl kasta mig på cyklen & cykla en sväng ikväll :) .
Men först så ska vi ner till Bollnäs igen för vi ska till Barnmorskan & se så magen växer som den ska :) , sen blir de "stan" å leta lite kläder , jag vill ha ett par nya mjukisbyxor så vi får se vad man hittar sen :) .
Skulle ha klippt oss idag men sköt på de tills imorn för Anna har fullt upp , men imorn blir man av me kalufsen på huvudet äntligen :p .

Sen har jag även hört över piercingar så vi får se vad som händer & sker ;) .
Ihelgen blir de iaf äventyr , ska nog vara borta hela helgen som de låter :) .

Näe nu ska jag göra nå vettigare , men ska försöka uppdatera efter BM så ni får veta :) .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0