Onsdag

Tänk va dagarna går fort , jag hinner inte med :o .
Jag har helt enkelt för mke att göra , man flänger ju hit & dit varje helg tkr ja nu :p .
På Fredag drar vi till Uppsala & blir kvar tills på Onsdag , sen blir vi hemma en helg sen blir de Mantorp , lastbilsmässan !
Jag är ju uppvuxen i lastbilar så jag kommer bara myyysa att gå runt där , undrar om jag är född me fel kön haha :p ?
Sen blir det ju marknad här i Voxna & då blir man säkert kvar där nån natt i husbilen sen får vi se om de blir marknad i Rättvik lr om bebisen tänker kika ut just precis då så vi missar den :p , spelar inte så stor roll...
Ella har bestämt datum åt oss nu , vi ska ha den 22 september har hon bestämt :p , så vi får väl se när h*n tittar ut :p
-
Har kastat igång en tvättmaskin så jag hinner hänga den innan jag åker , ska ju till världens bästa Ella & umgås :) .
Sen imorn ska jag till Bollnäs på kurs & träffa min syster & kanske Maria , vi får se :) .
Sen är det Freeeeeedag , wiie :) .
Tkr de är mysigt att komma iväg & bara släppa alla "problem" här hemma , då menar jag typ räkningar , pengar , disken , tvätten m.m , sånadär tråkiga saker :p .


Vet inte vad jag ska skriva mer , men skriver mer senare ;) .

Glöm inte att läsa
Ella : http://ellinoranderssson.blogg.se/
Maria : http://mariadehlin.blogg.se/
Pety , tjejen me samma bf som mig :) : http://oktoberbebbe.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0