Snuskigt ont

Fyfan va jag har ont , jag har så ont så tårarna rinner då & då på mig .
Hoppas verkligen att foglossningarna har gått över tills imorn !
När vi kom hem ifrån byn så hade jag så ont så tårarna rann när jag gick upp för trappen , är less på att vara gravid nu !
Dom som inte har varit gravid lr nå dom vet inte alls hur de känns & det går inte att beskriva heller , men jag är less på det här nu .
Ibörjan när magen va liten & man inte hade nå foglossningar så va allt såå gulligt , men nu kan jag inte påstå att de är gulligt längre när t.o.m tårarna rinner :/ .
Men självklart så är jag stolt över mitt lilla hjärta där inne , jag älskar h*n redan & längtar så frukansvärt mke efter h*n .
Mamma's lilla bökunge :) .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0