Trött

Usch kl är 21.00 & jag är as trött redan , hur ska de här sluta :o ?
Kommer ju sova bort dagarna snart om det forsätter såhär , blir trött tidigare & tidigare bara :/ .
Men det kanske är så nu när man närmar sej slutet utav de hela :) .
Jag längtar verkligen tills min älskade lilla bebis kommer ut till den stora världen .

Idag hamnade jag hos Ella , har färgat hennes hår rödare , vart bra :) .
Tkr hon passar så bra i sitt röda hår :) .
Jag skulle oxå färga idag men glömde köpa färg när vi va på Ica , men får göra det imorn ist !
Sen käkade vi svullo mat , Pizza ifrån lilla huset..
Usch känner mig jätte tjock :/ .

Imorn ska vi till Föräldrautbildningen , ska bli kul faktiskt :) .
Kul att träffa andra som sitter i samma båt lr hur man ska säga de .
Men Bm trodde inte jag skulle hinna gå på alla förns bebisen har kommit , får se hur de slutar :) .

Bebisbulan :
Jag har haft ont i magen till & från idag , en riktigt molande värk i mellangärdet & ner mot/i muffan på nå vis , jätte läskigt känns de .
Det blir mke värre när jag går & rör på mig , är jag still så funkar de bättre .
Men ska till Bm nästa vecka så hon får kolla mig då igen , vill vara på den säkra sidan ja..
Eller det kanske inte förändras nå mer nu ?
Eftersom min bebis ligger så jäkla långt ner så kan den väl inte åka upp , lr kan den de ?

Kommentera ! :)

Kommentarer
Postat av: Pety

tröttheten känner jag igen! sitter å håller på å somnar nu.. ändå sov jag till halv 2 idag??? vilket inte heller är vanligt

2009-08-31 @ 21:17:04
URL: http://oktoberbebbe.blogg.se/
Postat av: charlie och novas mamma

Hej och tack så mycket för din komentar,så roligt att du gillar min blogg:)Och roligt att du komenterade för nu har ju jag en trevlig blogg att följa!Spännande med bebis snart!ooh jag skulle oxå vilja ha en liten till,mina börjar bli så stora nu känns det som hihi:)

KRam!

2009-08-31 @ 22:08:43
URL: http://mammaemmasdagbok.blogspot.com
Postat av: Jenna

Ja visst är det! Bara kliar å kliar å kliar i benen. Ibland blir jag helt galen å försöker typ klämma å slå på dom men de händer ingenting. Blää!

2009-09-01 @ 09:41:24
URL: http://www.jeeennaaa.blogspot.com
Postat av: Malin

Det beror på om huvudet är rörligt eller inte. jag hade exakt som dig bebis låg jätte långt ner och när jag var i vecka 32 så åkte jag ju in på sjukan pga att förlossning satte igång men avstannade senare. och då sa dom att jag kunde få imorgon eller om 6 veckor men hon kom precis på BF dagen så lite inte på allt vad läkare och BM säger. Bebis kommer när han/hon vill komma. Jag tror faktiskt att du får en pojk. =)

2009-09-01 @ 13:16:38
URL: http://maliiingustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0