Tryck neråt

Imorse när jag vakna så hade jag jätte ont i höften & svanken , men de är ju inte nå ovanligt tkr jag..
Eftersom jag har haft foglossningar till & från hela tiden !
Så imorse när jag skulle kasta in madrassen i tvättmaskinen så böjde jag mig ner för att plocka upp den & fick VÄRLDENS tryck neråt , gjorde jätte ont verkligen , det vart varmt på nå vis mot muffan inifrån , kändes lite som att det sprack :s .
Asså jag har ju aldrig varit gravid förut så jag vet inte hur det ska vara , ska det vara såhär , är det normalt ?
När jag sitter så trycker det absolut inte mke , de känns lite lite men inte nå märkvärdigt så det är ju när jag står & böjer mig , då är de nästan så man kniper för de känns som att bebisen ska fara ut :o :p .
Jag vet att den inte "skjuts" ut m.m , men de känns så..

Skulle vara jätte snällt om ni skulle vela berätta vad NI tror ?
Kommentera gärna , skulle uppskatta de !


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Så fick jag också. Vet inte riktigt vad det beror på men bebisen har ju inte mycket plats längre :P

Det är inge farligt eller så, men det kan vara på g :) Är ju bara några veckor kvar :)

<3

2009-08-22 @ 12:13:11
URL: http://korkbarn.blogg.se/
Postat av: Camilla

Du håller nog på att plana ut livmodertappen, tå känns det som att det spricker eller sticker i "muffan" Du måste ta det lugnt och undvika sånt som gör att du känner tryck nedåt, ju mer det trycker desto mer planar du ut tappen=/ Kanske blir bebis snart.

2009-08-22 @ 13:17:02
Postat av: Pety

vet hur du känner :O lika för mig!

2009-08-22 @ 22:30:54
URL: http://oktoberbebbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0