tänk

den 7 december så blir Tino 2 hela månader .
Tänk vad jag älskar honom , de är sjukt att man kan älska en liten människa man har känt i 2 månader så mke som jag älskar min son .
Det känns som jag har känt honom i en evighet men ändå som bara några timmar , allt är så nytt men ändå så känns de så normalt lr hur man ska säga..
Jag älskar att vara mamma , visst ibland är de jätte jobbiga nätter , men dom är väldigt få som tur är !
Spya hit & bajsblöjor dit , men jag älskar't !
Allting har varit så enkelt med Tino hitills , får sova på nätterna , gråter typ aldrig.. Hade önskat att han inte va så fruktansvärt snäll såhär i början för nu när han är såhär snäll så känns de som att man kan skaffa hur många barn som helst ju :) .
När jag va gravid så sa alla : Vänta du bara , de är förjävligt i början , man luktar sur mjölk m.m.. Dom bara skriker & man får aldrig sova . 
När ska jag få vara med om det då ? 
Jag känner mig fräsch för att ha fått en son , trodde jag skulle känna mig riktigt jävlig efter förlossningen..
Jag får sova ca.6 timmar åt gången på nätterna , så äter han sen somnar han om direkt..
Jag har egentligen ingenting att klaga på , det finns så otroligt många som har det jätte jobbigt på nätterna med sina barn , önskar jag kunde dela med mig lite utav Tino's snällhet till era barn men det går ju inte .

Jag har fått höra att när dom läser min blogg så blir dom bebis sugen bara för det låter så himla enkelt , men bara för jag har det så enkelt såhär långt med min son så behöver absolut inte ni får de så lätt , ALLA är vi olika , t.o.m små barn är totalt olika för dom har sin egna personlighet när dom kommer ut , precis som vi :) .
Så tänk efter innan ni skaffar barn , jag älskar min son MEST UTAV ALLT , men hade jag tänkt efter RIKTIGT noga så hade jag velat vänta nått år till , men när jag fick veta att jag va gravid så vart de bara en massa gulligull i mitt huvud , de blinka typ en skylt där inne : Bara bebismys !
Men det är inte bara mys , de är ju som sagt så mke annat som man inte hade tänkt sej..
Man sitter FAST , man kan absolut inte flänga & fara som förr , man kan inte festa , åka bort hur som helst..
Nu är det barnet som kommer i första hand , allt krestar runt barnet .
Visst jag flänger & far fast jag har honom men de är för att mina föräldrar & svärföräldrar står ut med mig & Tino & den tid vi verkligen behöver för att t.ex att byta blöja när det behövs , att vänta alla minutrar som vi ammar m.m , hade jag inte haft allt underbart folk runt mig så hade jag aldrig klarat av att åka till alla olika ställen..
Dom är så stort stöd för mig !
Jag har min underbara sambo oxå , självklart !
Men han jobbar , han drar in pengar så vi kan äta den mat vi vill , kunna bo här , köpa kläder & allt sånt :) .
Ibland önskar jag verkligen att han höll sej hemma , men de är tur att han inte gör det för hur skulle det sluta då ?
Visst nu bestämmer han arbetstider själv & när han vill jobba , men desto mer han jobbar desto mer pengar har vi att röra oss med ju :)
Jag älskar min familj , min underbara familj :love:
Jag älskar mina föräldrar & min syster
Jag älskar familjen Davidsson

Vart ett lång inlägg såhär på kvällskanten , men kände för att skriva av mig lite :)
& jag vet att jag är jätte dålig på att formulera saker & ting , men klaga inte !

Puss&Kram på er

Kommentarer
Postat av: Jessica/Julia

gud till och med jag blir ju bebis sugen igen när man läser om vilken snäll unge du har! :) önska att Julia hade kunnat vara så snäll när hon va liten ;)

2009-12-03 @ 00:18:39
URL: http://jessicahellman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0