24 timmar

Yes , mer än 24 timmar jag har vart rökfri , känner mig ganska nöjd .
Men jag är LIVRÄDD för att springa på en rökare nu lr känna rökdoften , jag har typ isolerat mig hemma nu tills jag är säker på att jag kan hanskas med rökdoften .
Usch sånt här är fan jobbigt , jag knaprar halstabletter , tuggummi m.m bara för att hålla röksuget borta .
Men jag tkr jag har vart duktig ändå :) .
-
Usch , jag har haft lite ångest idag nästan efter vi kom hem ifrån veterinären :( .
Min älskade katt vela va i min närhet hela tiden , men jag kunde inte ha honom hos mig eftersom han kissade på sej & han kunde inte gå .
Det hände 3 olyckor & han skämdes jätte mke , stackarn <3
Men nu är han ganska normal igen , förutom att han är lite tröttare än vanligt .
Jag älskar min punglösa katt iaf <3
-
Jag började faktiskt titta på barnvagnar idag , tänk att gå runt med en barnvagn & veta att de är MIN BEBIS som ligger i vagnen .
Åh väx mage väx <3 .
Jag älskar det här , jag älskar känslan , jag älskar att lägga handen på magen & säga : Älskling , vi har en bebis i min mage :) .
Fatta , JAG & CLAES SKA BLI FÖRÄLDRAR , de trodde ni inte va ;) ?
Jag trivs , jag trivs så sjukt bra med mitt liv , lr de fattas en sak , ett jobb !
Men det kommer det me med tiden :) , oja allt ordnar sej förr lr senare :) . 

Puss&Kram 

Kommentarer
Postat av: noggan

vad duktig du är:) Hoppas du klarar dej helt nu då:) tänkt inte så mycket på det så klarar du dej nog:D

2009-02-03 @ 13:34:52
URL: http://noggan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0