BERÖM MIG ! | Barnmorskan

Jag har vart utan cigg enda sen i Söndag's , BERÖM MIG !
Visst fan är jag duktig , lr är det kanske bara jag som tkr de :p ?
Barnmorskan tycker jag är jätte duktig som klarar av två lite halv jobbiga saker , japp jag vet dunder Carro kan ju allt haha ;) .
-
Nu ska ni få höra !
Britt-Mari tror att jag är i ungefär vecka 9-10 , jag har gått längre än va jag har trott .
jag har trott att jag bara är i 5-6 , men nu känns de bättre t.o.m :) .
Ska tbx den 16:onde på provtagning m.m , ååååh jag längtar .
Låt det bli den 16:onde nu !
Det va så mysigt att sitta & prata om barn , barn som jag & älsk ska ha , bara vårat , ingen annans :) .
I'M SO HAPPY <3
Så bebisen är ungefär beräknad den sista aug , början på september :)

Caroline Karlsson med bebis i magen :) <3 


Vecka 9
Kroppen: Tandköttet blir uppmjukat och kan därför bli mer lättblödande, var därför extra noga med tandborstningen. Olika graviditetshormoner påverkar dig, man kan fortfarande känna sig trött och illamående, men det brukar gå över om några veckor.

Embryot: Embryot är nu cirka 3 cm och fötterna är ca 2 mm stora. Halsen tar form och käkarna är färdigutvecklade. Munhåla och näsa förenas, öron och näsa kan nu ses och ansiktet börjar totalt sett få mänskliga drag. Känseln utvecklas och embryot kan redan nu få hicka ibland.

Lägger inte in Vecka 10 , för jag tror nästan mer på vecka 9 :p .
Får ju veta mer sen :)


GAMMAL BILD , HAR NY PÅ TFN SOM KOMMER IN SEN :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Okej det lät inte så kul =/ Men jag förstår inte varför det är så, gillas borde ju det man kan och gör, inte om man kan räkna matte eller skriva svenska.. =/ Men jag har funderat och har kommit fram till att jag ska prova en Iv linje som jag gick förut, innan jag bestämmer mig helt =) (Grattis till bebis i magen!) / Therese

2009-02-04 @ 21:40:17
Postat av: jennytuvesson

tycker du är jätte duktigt som inte har rökt sötnos ! är så himla glad för din skull , så mysigt med en liten bebis :) hoppas allt kommer gå bra ! <3

2009-02-04 @ 21:52:43
URL: http://misslittlesunshiine.blogg.se/
Postat av: Caroline

Tack vännen , känns så bra att få beröm , det peppar mig verkligen :) .

Ja det är mysigt redan nu , längtar tills magen blir större :) <3

2009-02-04 @ 22:09:09
URL: http://misscaarooliine.blogg.se/
Postat av: noggan

ååå, äntligen ett inlägg bruttan! har väntat hela dagen/kvällen på de ;) Vad bra att du har klarat dej ifrån rökning, de var duktigt:D om några veckor kan du fåhöra hjärtslaget oxå, mysigt! :)

2009-02-04 @ 22:35:23
URL: http://noggan.blogg.se/
Postat av: birgitta o sten

hej du klarar det vi håller på dig kram

2009-02-05 @ 13:38:49
URL: http://voxnahantverk.zoomin.se
Postat av: Emelie

Shit e så jäkla glad för eran skull!

Å du ska ha stående aplåder för rökningen!

Du e så jävla duktig å ni kommer fixa allt lika smidigt som hum... kom inte på nått att likna det med men men. :D

2009-02-05 @ 22:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0