Konstig men kul

Jag har suttit & tittat på mamma kläder , barnvagnar & barnkläder idag , gud va konstigt det känns .
Det känns absolut inte som att ja ska ha bebis , det känns nästan som att man sitter & tittar åt nån annan .
Men imorn ska jag till mödravårdscentralen , då kanske jag verkligen inser att det är JAG som ska ha bebis :) .
Men jag trivs ändå med att ha det i bakhuvudet att de är jag som ska bli mamma , men va gammal jag känner mig ändå på nå vis :p .
Har suttit & pratat med Sofia Forslund idag , vi gick i samma skolan ifrån lekis upp till 8:an , de va jätte länge sen vi satt & prata . Gud va tiden går fort , men de va mke trevligt att prata med dig igen gumman .
Tokiga tjej , flyttar till oslo ;) .

Jag är duktig , 2 dagar utan cigg , de ni :) .
Jag som har rökt i ungefär 9 år , de är en del de & bara sluta sähår tvärt nu .

Skriver mer sen hörrni ;)
Puss<3

Kommentarer
Postat av: noggan

Så länge rökte jag oxå ungefär:P Men snart så kan du köpa barnkläder å saker:) det gjorde jag ganska tidigt:P Hoppas de går bra imorgon när du ska dit, spännande å veta vilken vecka du är i :D men antagligen så borde du väl vara i 2a månaden iaf om inte längre eftersom du inte haft mens på två ggr:)

2009-02-03 @ 13:40:36
URL: http://noggan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0