Mysdag

Ja det måste jag säga att det har vart , kom ner till Uppsala runt halv 11 & då väntade mamma på mig , vi åkte hem , käkade en macka & grejer , sen for vi till stor staden igen & shoppade :) .
Jag fick 2 par nya mammabyxor & 2 mammatröjor utav mamma :) , tack så himla mke .
Är verkligen jätte nöjd :) .

Sen åkte vi till Ikea & tittade runt , letade draperi & det hittade vi efter mke om & men :) , det vart mat på Ikea oxå , Köttbullar & Potatis , smaskens :p .
Efter mke springande & åkade så avslutade jag hela shoppingrundan med att sova middag i mammas säng , det va riktigt skönt måste jag säga , men en sak fattades , kan ni gissa vad ?
Jo Älsk , han är saknad <3
Får se om han kommer ner nått lr hur det blir , beror ju på vädret som sagt .
Men det är ju sånt som märks hur det blir !

Nej nu tänker jag avsluta dagen med att vänta på mamma's goda mat blir klar , det ni ;) .

Jag älskar min underbara pojkvän Claes Davidsson , han är bäst ! <3


Lite ont om bilder nu när jag är här , men en bild på gubben funkar alltid :)
Puss på han & er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0