Rökburk

Yes varje vecka ska jag lägga ner 38 kr i rökburken , det är inte att jag ska köpa cigg för dom utan jag ska se hur mke jag sparar på att sluta röka .
Jag måste sluta röka , viljan har jag faktiskt inte , men jag VET att jag måste för jag vill inte utsätta barnet för nånting sånt .
Men efter barnet har kommit så skulle de inte förvåna mig att jag sitter med en cigg i handen igen .
Jag vet att det är farligt att röka , men jag är en rökare & kommer alltid vara en rökare !
Jag tycker de är gott att röka , det är lugnande m.m .
Ja jag vet att jag är positiv till rökning .
Men under min graviditet så blir det ingen rökning , jag ska vara rökfri då :) .
Önska mig lycka till :D .
-
Har vart till Gäddvik idag med Cazper & kastrerat honom , stackarn .
Snacka om att han kommer hata oss sen , får värsta överraskningen när han vaknar .
Skulle vilja veta va han tänker när han ser att han inte har nån pung kvar .
Skulle vilja se alla killars reaktion om deras pung va borta , bah : VART ÄR MIN PUNG ?!
Men Cazper sover så sött nu , får se när älskling's katten vaknar :) .


Nu ska mamma Caroline äta nånting , huuuuungrig som vanligt :p
Jag funderar på att byta namn på bloggen , typ : Imammasmage lr nå , har ni nå bra namn SÄG TILL MIG DÅ :)

KOMMENTERA !

Puss&Kram på er
/ Caroline

Kommentarer
Postat av: Catzie

ja tänkte precis på de innan, skulle fråga hur det går med att sluta röka :) hoppas de går bra. :)

ja har hållt uppe i en månad nu, ja e fan sjukt stolt :p haha



ja tycker inte du ska byta blogg namn för typ alla byter ju namn till nå sånt så fort dom ska ha barn :p

men du gör som du vill :) men jag tycker att namnet du har nu är jätte bra :)



Puss bejbie <3

2009-02-02 @ 17:54:45
Postat av: Irene

håller alla tummar för att du lyckas sluta med rökningen å att du inte tycker det är nå gott sen när bäbis är framme.. ;P inte nyttigt å röka.. ändå gör man de.. suck.. men 38kr i veckan då röker ju du tok lite.. kramar..

2009-02-02 @ 20:39:42
URL: http://www.freewebs.com/heijadobermann/
Postat av: Anonym

Håller tummarna för att du ska lyckas sluta röka!:) vet inte riktigt hur jag hittade din blogg men jag kommer fortsätta att läsa:)! /Angelica

2009-02-02 @ 22:06:07
URL: http://angeliiiicaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0