Skämt bort

Ja jag har skämt bort mig själv lite :) , igår när Älsk kom så åkte vi till Gränby & så köpte jag nya skor , nya trosor & så , sen vart den en MASSA godis , smaaaskens :) .
När vi kom tbx till mamma & Göran så hade mamma gjort i ordning Tacopaj , det är ju så jäkla gott !
Jag försökte göra det hemma för ett tag sen , men misslyckades helt vafan :p .
Kanske går bättre nästa gång ( får hoppas på det iaf ) .
Sen satt vi i soffan & myste & käkade godis å tittade på Let's Dance , det är ganska kul att titta på :) , iaf när Magnus är med .
Man kan ju inte tänka sej att han är så smidig som han är iaf , tkr han är bra ja :) .
Hade han bärt upp mig som han gjorde med Tony ( heter han va? ) så hade jag inte vart nervös alls lr nå , skulle känna mig väldigt trygg i dom där " små " armarna haha :p .
-
Dagens sysslor , det blir att åka & titta på när mamma tränar :) , tkr det är kul att titta på när dom tränar .
Asså det ser så jäkla brutalt ut , men det är nog absolut inte så brutalat ut som det ser ut , det är tur :) .
Älsk & Göran är ute på en raggar tur runt här i skogarna ( jaktintresserad heter det ;) ) dom skulle ha jagat räv idag men det är så hård skara så dom vill inte släppa hundarna för dom kan bli skadade & det är ju synd om dom ska blir det .
& imorn är det Lodjurs jakt , tkr det är kul att Älsk & Göran har samma intresse , man behöver inte vara orolig att Älsk ska bli uttråkad iaf :)
Jag tror Älsk trivs lika bra här nere som jag gör , men jag är ju uppväxt här nere så det här kommer ju alltid vara mitt "hem" :) .

Efter träningen & de så ska vi till Mormor & Morfar , jippie :) .
Ska bli kul att se hur dom har gjort om , det ska tydligen vara för jäkla fint där & det tror jag oxå , upp till bevis idag ;) .
& självklart ska det bli kul att träffa dom med :) .

Nej jag uppdaterar senare , nu ska jag tittade lite på tv & dona :) .


Skorna jag köpte , inga märkvärdiga men det var extra pris på dom & så va dom skön :) .
Utseendet va inte heller så fel , men jag vill egentligen ha vita men dom blir ju så ful efter ett tag :/ .


EN SAK TILL , NI HAR BLIVIT DÅLIGA PÅ ATT KOMMENTERA !

Puss&Kram på er <3

Kommentarer
Postat av: Iréne

hoppas ni inte får för er å flytta ner bara! vill ha er här med bäbisen.. :D men de är tur att dom gillar jakt båda två..

2009-02-28 @ 15:50:09
URL: http://www.freewebs.com/heijadobermann/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0