Söndag

Det va en väldigt trevlig & mysig kväll igår , tack så mke Älsk , Anna & Jonas + hennes fyrbenta sötnosar :) .
Vi käkade pizza & sen bar det av & köpte godis & titta på melodifestivalen med dom :) .
TACK <3
-
Idag har jag vart på kattstallet med Annika & Farmor , mke mysigt att vara där .
har blivit helt käääär i Måns , fan att man inte bor större då hade jag inte tvekat att ta hem honom <3 .
Han är så JÄVLA dunder söt , puss på honom :*
Men gud va det har kommit snö idag , de är mysigt men de är fan lite mke ute nu .
När det är sånt här väder får jag knappt se skymten utav min älskling ju , det är lite tråkigt :( .
-
Magen
Idag har magen inte vart riktigt som den brukar , jag har verkligen känt mig tjoock idag & värre blir de väl :p .
Sen har den vart upp & ner på nå vis , det är ju första gången jag är gravid så jag vet ju inte riktigt hur det ska kännas heller :p .
På kvällarna skulle jag kunna ta livet utav mig , FYFAN vad jag mår illa då .
Det är så att man tror att man ska spy , jag förstår inte :s .
Men på morgonen går det bättre än på kvällarna , knepigt :s .
Jag är iaf lycklig , jag har allt :) <3
BÄSTA pojkvännen , bebis i magen , bästa djuren m.m , vad mer kan jag begära :) ?
INGET känns de som <3

Uppdaterar senare <3

Kommentarer
Postat av: Irene

ja blir du inte tjockare skulle jag bli väldigt förvånad i varje fall.. :)

2009-02-08 @ 17:07:50
URL: http://www.freewebs.com/heijadobermann/
Postat av: Elin

jasså så ni ska oxå fixa nytt golv i köket:)

Vi ska måla om luckorna + sätta dit lister,

byta tapeter, fixa nytt kakel och golv + lite annat små fix:)När kommer det ut bilder på eran lya då?;)

hehe jaa du kommer nog känna dej tjockare

sen kan ja lova ;) men de är ju såå mysigt oxå :P

2009-02-08 @ 17:14:13
URL: http://noggan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0