Tack

Svärmor kom med illamåendesarmband idag åt mig så jag ska slippa mig så illa .
Om dom funkar ?
Ja dom funkar skaplikt , vet inte om dom FUNKAR lr om det är JAG som inbillar mig att det funkar .
Men det är ju alltid skönt att det har gått över lite iaf :) .
-
Jag har fått JÄTTE konstiga tankar , jag tänker hela tiden , håller ALLT inom mig :s .
Jag har inte uppdaterat så mke , vet inte vrf :/
Men jag mår inge bra , det känns VERKLIGEN att det händer saker med min kropp & i mitt huvud .

Nu vet ni att jag lever iaf .

Jag saknar min mamma , jätte mke :'( .
JAG ÄLSKAR DIG MAMMA <3



Claes , du är det bästa för mig <3

Kommentarer
Postat av: Nilla

God morgon

Ett måndagstips-sluta att tänk ...ha de bra

2009-02-23 @ 08:08:43
URL: http://fnilla.blogg.se/
Postat av: ♥ mikaela

armbanden fungerar ju, oavsett om det är själva armbanden eller om det är ditt psyke. :) effekten finns ju iaf lite :)

2009-02-23 @ 17:54:41
URL: http://ingamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0