Torsdag

Idag har det inte hänt så mke , vi har vart på promenad med hundarna & Cecar är skit kåt & Raiha bara retas .
Hon stannar & låter han slicka hennes muffa , sen när han ska kliva på då morrar hon :p .
Typiskt kärringar ;) !
Har faktiskt inte gjort ett vettigt handtag idag , lr jo jag ljöööög , vi har tvättat & så diskade jag imorse ju :p , sen va vi upp till pappa så filade Älsk två motorsågs kedjor innan vi tog promenaden .
Så nu sitter vi här & väntar på Svärmor som ska komma me kebabrullar , smaskens .
Bra go hon :) .
-
Jag har blivit kär i en mammatröja , jag vill ha den !
Kanske ska köpa den när vi ska ner till tandläkaren , vill ju ha den :p .
Ni måste hålla med om att den är fin , kommentera vettja :) !
-
Magen..
Den har känts lite knepig idag , ungefär som att det fattas mat i den hela tiden fast jag typ åt för en timme sen .
Men så mke mer än det inte , jo brösten är fruktansvärt öma , men det kanske dom ska va ?
Vill bara att magen ska bli större , kommer bli så mysigt .
-
Rökning
Är rökfri än , men det kommer verkligen stunder jag håller på att krivera .
Det är fan inte kul ibland , men det har gott OTROLIGT bra ändå tkr ja .
Jag är fan chockad över att det har gått såhär bra , sist jag försökte sluta så slog jag nästan sönder allt jag hitta & grät för minsta lilla , va förbannad på ALLT & ALLA .
& nu kan jag fräsa till lite på Älsk ibland , men de är fan inte ofta tkr ja :s .
Men han får stå ut :p , det är ju några månader kvar utav graviditeten oxå , så jag kommer ju inte alltid ha det bästa humöret skulle jag tro haha .

VISST ÄR DEN FIN HÖRRNI :) ?

Kommentarer
Postat av: noggan

Fin tröja:) Jag har en tröja som de står Bebis på och en som de står försäkrad på :P duktigt att du har hållt dej:) jaa du har ju några månader framför dej som du måste vara rökfri, å helst så ska du ju inte röka efter han/hon kommit heller, för då kan de bli plötsligtspädbarnsdöd.. hehe jaa brösten ska vara ömma ibörjan:P jag hade jätte ömma bröst ganska länge :P

2009-02-05 @ 20:03:33
URL: http://noggan.blogg.se/
Postat av: Ronja

riktigt bra att du är räkfri!;) hoppas verkligen att det fortsätter så! och att du heller inte börjar röka på nytt när plutten kommit:D Lycka till!

2009-02-05 @ 21:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0