Upp&Ner

Ja idag har verkligen mitt humör vart upp&ner , ena stunden skrattar ja så jag håller på & viker mig , ena stunden så blir jag helt tårögd & vrf vet jag inte alls .
Usch va jobbigt det är egentligen :p .
Har varit upp till Bingsjö & hjälpt pappa att sätta på kedjorna på maskinen idag , men jag & Raiha fjolla bara runt där & lekte med en pinne :) .
Haha , jag skulle kasta hennes pinne över en snöhög , men tänkte inte alls på att det kunde vara mke snö på andra sidan så jag kastade & sen försvann min hund , sprang dit & kolla å jag såg absolut inte henne , hon va helt borta :p .
Sen såg man nånting svart som började kravla sej upp men hon kom inte upp så älsk fick hjälpa henne .
Förlåt Raiha , haha .
Men det såg verkligen kul ut , du skulle ha sett dig själv ;) .
På vågen hem så höll vi verkligen på att krocka , jävla gubbjävel .
Vi kom i en högerkrock & helt plötsligt så dyker det upp en gammal gubbe på våran sida & flyttar sej INTE .
Så vi va upp & vände i en snödriva med släpvagn & allt , hade vi inte gjort det så hade vi inte suttit här nu tror jag .
Vissa gamlingar ska inte ha körkort , det är bara så !
För vissa kan ju ABSOLUT inte köra lr nånting , usch va arg man kan bli på folk ibland !
-
Magen
Ja , idag har det vart en jobbigt dag...
Mår bara illa hela tiden , sitter verkligen en klump i halsen på mig :( .
& jag har VÄRLDENS mensvärk , de är ASJOBBIGT .
Hoppas den går över snart , lr mensvärk är det väl inte men det känns så .
Allt jag äter , allt jag känner lukten utav mår jag illa utav :( .
Hoppas att det vänder snart så man får må bättre snart :) .
Men en sak är jag glad över , jag spyr iaf inte som många kan göra & det är jag överlycklig för , men ibland är det nära !


Nej nu ska jag krama om älsk , han är deppig för det inte finns nå jobb :( <3
Jag älskar dig .


En bild på den vackraste <3
våran busflicka :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Mensvärken" är sammandragningar i livmodern, om du tycker det är jobbigt med den så får du det jobbigt med förlossningen, den är några resor värre..=/

2009-02-10 @ 20:24:19
Postat av: Irene

haha vilken kommentar av den namnlöse.. ;D uppmuntrande..

2009-02-10 @ 21:22:43
URL: http://www.freewebs.com/heijadobermann/
Postat av: Anonym

Lika bra att hon förbereder sig på det värsta hon varit med om, tyvärr så är det så.. Men så fort bebisen är ute så är det inge ont alls, det är skönt! Positivt i det hela..=)

2009-02-11 @ 10:44:34
Postat av: Caroline

Vem är du som kommenterar utan namn ?

2009-02-11 @ 11:35:06
URL: http://misscaarooliine.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nyfiken? Du känner inte mig men du vet nog vem jag är.. Hurså, har jag skrivit nå fel?

2009-02-11 @ 12:24:05
Postat av: birgitta

hej kram på er

2009-02-11 @ 16:35:15
URL: http://voxnahantverk.zoomin.se
Postat av: Caroline

Nej men du kan säga vem du är , jag tkr de är drygt med folk som inte skriver vilka dom är !

2009-02-11 @ 20:44:45
URL: http://misscaarooliine.blogg.se/
Postat av: Camilla

Okej, Camilla heter ja, trodde inte det spelade någon större roll om man inte känner personen i fråga, sorry..

2009-02-12 @ 09:33:42
Postat av: noggan

Uscha, tur att ni inte krocka iaf:)

Men ont kan jag oxå lova att de gör när man ska föda, men för min del så var inte dom riktiga värkarna värst, utan de var i slutet när han tröck på mot röven, så de är ju olika för alla:) För jag klarade mej i flera timmar utan att behöva nå smärtstillande.. Jag ville klara mej länge så jag stog ut:P

2009-02-12 @ 12:22:21
URL: http://noggan.blogg.se/
Postat av: Malin

Det kommer nog vara så ett bra tag, jag menar med illamåendet och allt sånt. Jag mådde illa i flera veckor och kunde inte ens känna lukten av mat utan att få kväljningar, så det är nog bara att vänja sig vid det och göra det bästa utav situationen!! =) Det kommer bättre tider lovar!! =)

2009-02-12 @ 15:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0