Blogg

Nu ger jag mig , jag har suttit & glott runt på internet hur länge som helst nu efter en bra blogg m.m .
Men det jag vill ha , det finns inte så jag får nöja mig med den här så länge .
Ska försöka göra nånting åt designen så kanske den blir roligare :) .
Jag kräver nog för mke när de gäller bloggar , men man kan ju inte få allt här i världen .
Men som sagt , den här får duga tills nå nytt dyker upp som jag verkligen känner mig nöjd me & verkligen vill hålla på med :) .
-
Jag & min gubbe har verkligen blivit lata nu när vi båda är arbetslösa , de är sjukt :s .
Vi sover bort halva dagen ungefär , sen glor vi på tv & myser , sen blir det lätt att vi råkar sova middag :p .
Sen när man har gjort det så är kl runt halv 8 , 8 typ & då är ju dagen slut .
Men till veckan så börjar gubben köra extra igen åt Curra's , är glad för hans skull :) .

Nej nu ska jag försöka mig på designen igen , men de kommer mer inlägg & jag hoppas på många läsare :) .
Skulle va kul me lite kommentarer oxå faktiskt , blir mke roligare att blogga då :) .

Puss&Kram
/Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0