Ego .

Precis , det närmar sej Måndag & vissa vet ju va det innebär , magnetröntgen !
Nej jag är inte rädd för själva röntgen , utav vad den kommer visa .
Ja jag är väldigt nojig & väldigt duktig på att komma på mina egna fel & göra dom väldigt stora , jag vill inte det med sån är jag .
Jag hoppas att de inte är nå , skulle det vara de så får de absolut inte vara nå allvarligt för jag orkar inte må såhär längre , men hittar dom nått nu så kanske jag blir av med huvudvärken som verkligen håller på att ta på mig .
Folk kanske jag tycker att jag klagar för mke , men såhär är det ,
jag har haft ständig huvudvärk i ungefär ett halv år , de är verkligen ingen höjdare .
Vissa dagar så blir jag soffliggandes & vissa dagar så går det hur bra som helst , den finns där men absolut inte så att jag måste ligga i soffan & klappa mig själv på huvudet & tycka synd om mig .
Yes , jag är ego när de gäller min huvudvärk , ska sannigen fram så tycker jag synd om mig själv då ;) .
Sen är de ju inte bara huvudet som krånglar ( jag är ett problembarn ;) ) utan det är ju magen oxå .
Visst jag har fått tabletter , det enda som är skillnaden nu är att jag skiter ( kul att veta va ? ) , men jag har fortfarande ont & kramper i magen så jag nästan börjar gråta ibland . Sen har jag inte fått min mens ( nej jag är inte med barn sa läkaren ) , vi får se om jag får den nu , jag har mensvärk & allt men får ingen mens .
Snacka om att kroppen kan härja med en , det är fan inge kul !
Önskar att man typ kunde göra som med bilar , man kopplar in en data & så får man veta vad som är felet .
Men så lätt är det ju inte , tydligen !
Som jag har sagt till gubben min : Jag kanske måste lämnas in på 20års servicen nu så jag håller i 20 år till .
Tänk va smart om man kunde göra så , inga läkare besök lr nå , bara en service sen jävlar rullar man i några år till , det hade vart grejer de .
Kanske man ska ta & uppfinna det ( kliar mig i huvudet ) , tror ni inte att det går ;) ?

Nu hade jag faktiskt tänkt att inte vara så ego ( om de går :p ? ) & bara skriva lite till :) .
Jag & min älskade gubbe har vart duktiga idag ,  vi har städat , tvättat m.m .
Så nu är det verkligen rent & fint hörrni :) .
Jag hade tänkt att knäppa kort på lägenheten & alla rum , men det har inte hänt än , men de kommer nog nån dag :) .
Så ni får hålla utkik vettja ;) .
Våran lägenhet är verkligen fin , tkr ja ( där kom egot igen haha )
Näe , nu ska jag nog gå ut & ta mig en cigg & kissa kväll med Raiha .
Älsk jobbar inatt , har kommit bra mke snö , myyyyyyyys<3
Men inte lika mysigt att han är borta hela nätterna , snyft !

JAG ÄLSKAR CLAES DAVIDSSON <3

Men vi hörs hörrni , Pusselipuss ( som baab säger )

En enda sak till , visst faaaan har jag blivit duktig att uppdatera :D .
Knäppt den själv , ganska nöjd :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha rolig du är ;)

2009-01-25 @ 10:34:32
Postat av: Caroline

haha tack xD

2009-01-25 @ 12:37:52
Postat av: catzie

hoppas det går bra imorgon me röntgen gumman <3

2009-01-25 @ 14:40:01
Postat av: Anonym

hoppas de gick bra med röntgen å att de visa ett bra resultat! :) uscha vad mkt besvär du hade, inte roligt kan jag tänka mej:/ hoppas de blir bättre snart! jaa, nu väntar jag på kort på eran lägenhet;) vill se hur ni bor! ;)

2009-01-25 @ 20:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0