Lätt att säga ,

men det gör väldigt ont i mig .
Det är så att jag kanske måste avliva min andra katt :'/ .
När pappa ringde & frågade hur vi skulle göra så vräckte jag ur mig att vi kanske kan avliva honom , men sen när vi hade lagt på så bröt jag ihop .
Så många år jag har tillbringat med Mytos så gör det verkligen ont att veta att vi kanske måste ta bort honom .
Jag vill egentligen inte , men vi kan inte ha honom kvar om han fortsätter göra som han gör :'( .
Spelar ingen roll va vi gör så bryr han sej inte om de , han har verkligen förstört tapeterna & väggarna hemma hos pappa & han spöar farmor's katter så de ser ut som att han har försökt slakta dom !
Men de märks hur vi ska göra , måste vi ta bort honom så vill jag åka med honom & låta han somna i min famn :'( .
FYFAN va ont det gör att ens tänka tanken..
Jag älskar honom , fast han är som han är !
 
Inte den finaste bilden , men får duga .
Jag älskar dig Mytos .
-
Claes , tack för att du finns & stöttar mig .
Det är verkligen svårt att ha sånt här i tankarna , mitt liv är djur.
Jag skulle kunna dö för mina djur , dom är det bästa .
Men ibland måste man tydligen lämna dom , fast man inte vill :'(





Kommentarer
Postat av: Catzie

Stackare fan va hemskt :( finns här <3

2009-01-22 @ 16:21:33
Postat av: Jessica

förstår hur jobbigt det är!! <3

2009-01-22 @ 18:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0