Tänk ,

tänk att JAG ska bli MAMMA .
Hallå lixom , Caroline Karlsson ska bli mamma :D .
Jag ska bli världens bästa mamma , jag ska lyckas .
Jag vet att jag & älsk kommer klara det här galant .
Åhhhhh jag är så lycklig , jag fattar inte .
Men ändå så har jag inte smällt det riktigt än att jag är gravid , men det kommer väl .
Nästa vecka ska jag ringa efter en tid , så vi får se hur länge jag har gått .

Nej jag får skriva mer sen , ska iväg & jobba & jag är så lycklig så det är så mke jag vill skriva men de går inte :p .

Puss&Kram
/ ungmamma

Kommentarer
Postat av: Jessica

Du kommer att lyckas verkligen! :) det kommer gå såå bra! :D grattis än en gång :D

2009-01-29 @ 09:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0