-

1. Hur känner du inför förlossningen?
2. Har ni funderat på nå namn?

det är dom två vanligaste frågorna man får nu & tänkte svara på dom :) .

Hur jag känner för förlossningen ?
Just nu är jag inte så nervös men man går ju & funderar på det & så...
Typ hur ont kommer det göra , hur länge kommer jag få hålla på ?
Kommer allt gå som det ska ?
Det är såna frågorna som snurrar i huvudet på mig men det är sånt som ingen kan svara på , det är ju sånt som märks :) .

Namn ?
Ja vi har två favoritnamn & det är Felicia & Leo , sen får vi se :) .
Har även funderat på My , Tanja & Felix..
Men det märks när h*n kommer ut..

Bara 74 dagar kvar ♥

Kommentarer
Postat av: Jenna

Hehe Felicia har vi också pratat om sen när det väl händer :D

2009-07-22 @ 00:48:35
URL: http://jeeennaaa.blogg.se/
Postat av: maria

Hejja hejja, nu börjar vi närma oss mål linjen ;)

2009-07-22 @ 13:55:18
URL: http://mariadehlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0