Hur ska jag göra ?

Jag har sånt beslutsångest så de är inte sant......!
Jag vill verkligen plugga vidare men jag är ju så jäkla skoltrött :/ .
Vet absolut inte hur jag ska göra ?
Jag vill ju plugga vidare för att få bli det jag vill jobba med , men som sagt , att sitta vid en bänk är inte riktigt min grej , jag är ju hellre "sjuk" å ligger på soffan...
Hela 8:an & 9:an så låg jag på soffan & inte gjorde ett skit , jag är värdelös jag vet !
Men nu har jag ju stora funderingar på att bli en "bra" person lr hur man ska säga , vettig kanske låter bättre ?
Det är ju säkert några års pluggande oxå , men jag ska fuuuuuundera !

Hur hade ni gjort om ni satt i min sits ?!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag hade nog försökt plugga endå, det är värt det när man tänker att man får göra det man vill resten av sitt liv. Hellre genomlida några år av studier och sedan få göra det man vill än att hamna på något tråkigt skit jobb bara för att man måste ha pengar. (: jag var också sjukt skoltrött förr men jag tänkte så och då blev det lite lättare. ^^ det är ju värt det i längden.

2009-07-28 @ 19:18:31
URL: http://xoxonathalie.blogg.se/
Postat av: Anonym

ååh råttor gillar jag inte!

2009-07-28 @ 19:33:08
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: Jenna

Jag tycker du ska ge det en chans. Utbildning blir viktigare och viktigare hela tiden. Eftersom det är så jävla kasst med jobb så betyder dina meriter mycket mer. :)

2009-07-29 @ 01:00:40
URL: http://www.jeeennaaa.blogspot.com
Postat av: Jenna

Jag tycker du ska ge det en chans. Utbildning blir viktigare och viktigare hela tiden. Eftersom det är så jävla kasst med jobb så betyder dina meriter mycket mer. :)

2009-07-29 @ 01:00:53
URL: http://www.jeeennaaa.blogspot.com
Postat av: annika

Jag tkr du ska börja plugga igen :D Det hade ju vart bra att du får en riktig utbildning.. Vad är det du vill börja plugga som då ? Vi får stötta varandra igenom skolan .. <3

2009-07-29 @ 20:39:20
Postat av: Jeanette

de kanska skulle vara dumt att börja plugga nu eftersom de inte alls e långt till BF , själv skulle ja börja plugga när mamma ledighten e slut och de e dags för dagis .. ! tycker absolut du ska fundera på de

2009-07-29 @ 20:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0