Inte gravid

Nej tänk om man kunde lägga magen på "hyllan" bara för en kväll & sen sätta tbx den & fortsätta graviditeten :p .
Jag är så sjukt sugen på att dricka , röja & röka en god en cigg till en kall öl , tänk va mums :o .
Ut & röja en hel kväll så man blir nöjd & sen hem , sova & när man har piggna på fortsätta att vara gravid..
Men det är ju sånt som inte går , men livet är ju inte slut än :) .
Som Älsk sa , nästa sommar kan vi dricka några öl & de , vi ska även kunna bugga nästa sommar för då jäklar blir det dans , Anna & Jonas ska även kunna bugga då med oss :) .
Nånting jag saknade detta år , de va dans på logen... Medans alla va där så lång jag hemma med världens foglossningar & titta på film med hunden , men nästa år så finns de säkert nån som vill vara barnvakt för en kväll åt vårat hjärtegull :) .

Näe nu ska jag fortsätta titta på tv me älsk , hörs hej ;) .

Att KOMMENTERA är inte att tänka på ;) ?

Kommentarer
Postat av: maria

buhuhu, vill hem NU! ;/

2009-07-04 @ 21:11:57
URL: http://mariadehlin.blogg.se/
Postat av: Ella

Haha, jag ställer absolut upp som barnvakt :) Kram

2009-07-04 @ 23:02:24
URL: http://ellinoranderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0