Rhapsody in rock

Yes idag kl 4 så åker jag , älsk & familjen Davidsson till dalhalla :) .
Jag har aldrig varit dit så jag vet inte alls vad det är för nå , men det ska bli kul att åka dit ändå..
Alltid kul att komma ut på nå nytt ju :) .
Jag är ju inte nå stort fan utav dom som ska dit men jag längtar faktiskt tills vi åker :) .


Mamma & Göran tänker ge sej av till orsa björnpark idag & titta lite på björnarna :) .
Sen ska dom vara hundvakt medans vi är i dalhalla :) .
Har inte så mke mer att skriva just nu , de får bli imorn när man har vart där borta .

Anna & Jonas har även kommit hem , dom har vart saknade !
ska även försöka bege mig till Ella nån dag här tänkte jag :) .

Som sagt , hörs mer sen , byebye !

Kommentarer
Postat av: Jenna

Hehe du, hade vi vart uppe i byn så självklart, då hade du fått kika in på middag varje dag om du vill :P Men nu befinner vi oss faktiskt nere i Göteborg :D Hahah.

Min gubbe åker hem 23 juli men jag kommer inte upp förrän 4 augusti så jag missar persmässan :( Buhu. Hehe men sen får du komma, så jag kan få klappa på din mage för man verkar ju aldrig få nå besök av storken här inte. !

2009-07-13 @ 10:52:13
URL: http://jeeennaaa.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Tack :D

Det är inte så svårt :) inte om du har photoshop!



Kram

2009-07-13 @ 12:00:16
URL: http://korkbarn.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vi var uppe i rättvik när jag var yngre på semester och då var vi och besökte dalhalla och orsa björnpark. Tycker det är så fint däruppe så jag skulle lätt kunna tänka mig att åka dig igen. :D'



SV: Usch vad jobbigt med foglossningar. Jag har inte känt av något av det. Peppar peppar ta i trä. Har nog haft en väldigt lätt graviditet om jag jämnför med andra. Jag mår bara bra. Jobbar och kämpar på. Men hade varit skönt att få vara hemma lite nu under sommaren känner jag. men nästa sommar ska jag vara hemma med min lilla älskling. =)

2009-07-13 @ 12:38:18
URL: http://takilisbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0