sparka katten

Jag låg i soffan idag & tittade på tv me katten & hunden , låg & tittade på : Mannen som talar med hundar ..
Tkr de programet är skit bra , tänk om JAG kunde få vara som Cecar , va lätt de skulle vara då att "tukta" hund :p .
Men vi låg där & jag låg å klappade katten & jag kände hur de rörde sej litelite i magen & helt plötsligt så FLYGER Cazper ( katten ) upp ifrån min mage , så bebisen sparkade min älskade lilla katt så han vart livrädd :p .
Men de va lite gulligt å , man måste se de för att kunna förstå..
Så nu har bebisen gett sej på katten för första gången & det blir nog inte enklare för Cazper när lillen kommer ut & ska dra i svansen & allt haha :) .

Kommentarer
Postat av: Maria

haha men gud så gulligt :D

2009-07-16 @ 00:21:45
URL: http://mariadehlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0