-

Nu har man vart på 18 års kalas & ätit en massa god sallad & tårta , gott va de :) .
Helena's presenter av oss vart en sprit flaska , en mugg & en leksaks bil ;) ,
hon har tjatat om en bil när hon fyllde 18 & nu har hon fått en bil & husvagn till & me :p .
Man ska ha husvagn ! ;)


Magen & Kroppen :
Jag har börjat få JÄTTE ont i revbenen , det typ smäller till i dom då & då :/ .
Det gör verkligen skit ont :( , usch de är inte lätt att vara gravid e !
Pratade med Jessica idag om förlossningar & de , vart lugnare efter jag pratade med henne :) .
Allt lät så jäkla lätt :) , lyssnade man på henne så skulle man kunna skaffa 20 ungar haha ;) .

Men gud va bebisen lever om , man känner verkligen hur lillen kan göra en totalvändning..
Det är jätte mysigt fast de känns ibland som att man är dålig i magen :p .
Tänk va jag längtar tills h*n ligger i min famn .
Man bara kan ligga där & se på det vackraste som finns .
ÅÅH JAG ÄR BEBIS SJUK !
Ge mig min bebis ;) .

Nej nu ska jag spela Yatzy me gubben min & vinna stort haha ;) .

Puss&Kram


Våran älskade .

Kommentarer
Postat av: Jessica/Julia

haha ja men klart man kan skaffa 20 ungar ;) kram på dig gumman <3

2009-06-04 @ 20:57:10
Postat av: cattis

gud va fin bloggen är gumman :) riktigt snygg!

2009-06-04 @ 22:06:30
Postat av: Camilla

Fint det blev=)

2009-06-04 @ 22:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0