-

Jag & Älsk tänkte bada & mysa , men självklart så tar varm vattnet slut :@ .
Less jag blir !
Det är fan jämt så när vi ska bada -,-
Menmen , det blir duschning lite senare när det har kommit varm vatten .
Idag har jag städat & donat här hemma , men jag orkar inte så mke längre :/ .
Blir anfådd för minsta lilla , skit jobbigt :o .
Allting får ta sin tid nu :p .
Magen växer ju trots allt som ogräs på mig :) .
Gud va lillen har härjat idag , behöver inte ens ta det lugnt för att h*n ska sparka runt där inne :)
Blir nästan lite jobbigt i längden , för ibland kan man få en spark som känns ganska rejält , inte de mysigaste kanske :p .

Nej nu ska jag kolla om de finns varm vatten (y) .
Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Elin&Wille

Låter bra de ;) det blir gråa tapeter med en fondvägg:) Men tyckte att den gråa tapeten är för mörk, men men bara å vara nöjd ändå de :P Mysigt när den sparkar då:) Saknar de så mycke! Men vad ja har fattat många så är de inte så bra å bada, lr inte i slutet iaf.. men de kanske du redan visste :)

2009-06-06 @ 10:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0