-

Den 3 okotber så har jag BF , då är det tänkt att min älskade bebis ska kika ut , men min vän Jimmy Nilsson skulle även fylla 20 år då .
Tänk vad jag saknar den människan , hans skratt , hans leende & allt .
Minns vårat första tfnsamtal till varandra , jag satt på trappen i brunnby & rökte å du låg i din säng , vi satt & pratade om ris & vrf kinesera såg ut som dom gjorde för :p ..
Man kunde prata med dig om allt , allt mellan himmel & jord .
Jag förstår inte vrf du valde den väg du vandrade , önskar att du hade stannat , stannat med oss !
Vi saknar dig så oerhört mke vännen .

Ska man ta de "positivit" lr "negativit" att jag har BF på hans födelsedag ?
Det känns konstigt på nå vis...
Känns som jaa , jag vet inte , typ som nån försöker säga nå :s .
Det är lite läskigt nästan :( .

Jag saknar dig min vän ♥
http://www.youtube.com/watch?v=471yUxuz3pI&feature=related

Lyssna !


Kommentarer
Postat av: Maria

Ja de får vi verkligen :)

2009-06-10 @ 10:34:57
URL: http://mariadehlin.blogg.se/
Postat av: Helena

Jag tycker de är positivt, kanske blir en Jimmy som kommer ut :)

2009-06-11 @ 12:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0