Barnmorskan

Yes idag ska vi till Bm , alltid lika kul att åka dit , tkr hon är så mysig & go ju :) .
Får se vad det blir för nå idag :) .
& jag MÅSTE verkligen komma ihåg & fråga över en sak jag har undrat över ett tag nu , det här med högaljud & det , jag vill ju verkligen gå på traktorpulling & sen är jag inte så snäll på volymknappen när jag lyssnar på musik..
Tänkte eftersom bebisen hör våra röster & de , men får se va Bm säger iaf :) .
Efter Bm så ska vi till Älsk's mormor som fyller 70 år idag :) , Grattis till henne :) .

Näe nu ska jag göra nå annat så tiden går lite fortare så vi får komma iväg till Bm :) .
Hörs , Hej !

Kommentarer
Postat av: VevveKarlsson

Hej! Tack :) Men jag tycker att du har en jätte fin blogg ju! Mysigt med bebis i magen förresten, det har gått ett tag, men grattis till er ändå :D

2009-06-18 @ 12:03:38
URL: http://vevvekarlsson.blogg.se/
Postat av: Nathalie

tur att det bara är på skinkorna endå. Det är ganska lätt att dölja (:. Det är svårare med magen när det är sommar och så. :P

2009-06-18 @ 14:14:12
URL: http://xoxonathalie.blogg.se/
Postat av: VevveKarlsson

Jag kan förstå det. Men det är det ändå värt när det söta livet väl kommer ut :) Jag gör headern själv (den som är högst upp med "här bloggar jag...."), men att lägga in den och göra om alla färger och sånt, det vet jag inte hur man gör, det är en kompis till mig som fixar det :) Jag har heller aldrig förstått mig på sånt där. Hehe.

2009-06-18 @ 15:10:28
URL: http://vevvekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0