Hungrig

Ja jag är då hungrig jämt känns de som , spelar ingen roll hur mke jag äter lr nå så efter 10-20 min så är jag sugen på nått igen , inte att jag är hungrig men sugen på nå .
Asså jag skulle kunna trycka i mig ALLT jag ser , men då kommer jag se ut som en luftballong snart ju & det vill jag verkligen inte , så nu har gubben köpt hur mke frukt som helst så får vi se hur länge det räcker haha :p .
& Maria gör inte saken bättre för vi börjar alltid prata om mat med varandra ;) .
Hon är oxå gravid så det kanske inte är så konstigt , haha ?
En förjäkla trevlig prick de , hoppas på att vi får gå i samma föräldragrupp & lära känna varandra ännu bättre så kanske man kan springa på stan med barnvagnarna & köpa bebiskläder lr nå sen :p ?

Älsk har jobbat över idag & vi har ingenting hemma i kylskåpet lr nå , men han är påväg hem nu med massa mat & grejer , längtar tills jag får äta mat ;) .
Usch imorn måste jag & syster åka till gävle , ska till tandläkaren :( .
Usch de är så jäkla värdelöst !
Längtar tills skiten är över.....!

Men vi hörs mer !


Kommentarer
Postat av: Anonym

bara att äta allt du ser det :)

2009-06-08 @ 18:34:37
URL: http://YOURTHESHIET.blogspot.com
Postat av: petra

svar: Nej det är inte alls långt kvar, jätte mysigt! Veckorna går fort!

2009-06-08 @ 18:46:47
URL: http://petramonicajohansson.blogg.se/
Postat av: Maria

åh va gullig du är ^^, springa på stan med barnvagnar och handla å sånt lät otroligt frestande ;) hehe

2009-06-08 @ 19:04:08
URL: http://mariadehlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0