Igår & Idag

Igår , Torsdag så va vi till Bm & vägde & mätte magen & lyssnade självklart på hjärtat igen , som slog ungefär 140/150 just då :) .
& magen växte fint den å , men asså jag fick en chock när jag klev på vågen , ni vill inte veta vad jag har gått upp :o .
13 hela kilon , men det syns ju inte , vart fan sätter sej vikten på mig :s ?
Asså visst , mina kindben har blivit lite större men sen då ?
Ja magen växer ju som ogräs tkr jag , snart kommer jag ju ramla framlänges när jag ställer mig upp :P

Efter vi hade vart där så åkte vi hem till Claes mormor & morfar , Solveig fyllde 70 år :) .
Hon fick en bärbar dator & trådlöst tangentbord å mus :) .
Det är alltid lika kul att åka dit ju , så mysigt tkr ja , så go släkt så :) .
Bengt Forsen kom även dit & fotografera allihopa , även jag kom me på kort haha :p .



( Solveig & Yngve )


Idag ,
ja va ska man göra idag , det är ju såååå fint väder .
Men det ser ut som att bli lite bättre så det blir väl en sväng upp till stången & titta å de , sen vet jag inte alls .
Ska hem till svärmor & svärfar å äta rester sen igår iaf , mums :) .

Nej nu ska jag göra nå nytta , uppdaterar nog mer senare ska ni se :) .
Ska ut & röra på "fläsket" ;)

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Anna

Min svärfar som fotografera er =)

2009-06-19 @ 11:31:09
URL: http://www.nogg.se/AnnaSall
Postat av: Maria

ja men självklart, ta mitt hår bara ;D haha

2009-06-20 @ 12:19:52
URL: http://mariadehlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0