Ohhh

Happy face (8) .
Yes , jag är mke gladare nu haha ;) .
Inte nu i helgen , men nästa helg blir det Ikea & köpa saker wiiee , längtar :) .
Jessica & jag har suttit å pratat en del idag , du är bra du tjejen ♥
det va väldigt skönt att lätta på hjärtat :) .

Har även pratat me försäkringskassan , så nu ska dom skicka hem papper & grejer :) .
Sen skulle ja ha skickat iväg alla andra papper me , de är mke nu :p .

Har suttit & pratat gamlagamla minnen med en kompis , haha jaaa.
Va ska man säga , jävla odåga man har vart , fyyyy skäms på mig !
Men man har ju fått en del erfarenheter utav livet me allt som har hänt , så nu vet man ju en hel del !

Ras Cricket - Polisen slår !
Sann låt , mke minnen !


Kommentarer
Postat av: jennytuvesson

sv; hihi ja de förstår jag :) har du tagit sånna där härliga mamma bilder man brukar ta när man är gravid? :)

2009-06-11 @ 15:26:38
URL: http://misslittlesunshiine.blogg.se/
Postat av: Jessica/Julia

De e bara att prata :) jag lyssnar o svarar så gärna så :D <3

2009-06-11 @ 16:47:54
Postat av: Iréne

hmm du vet om att de är midsommar nästa helg va.. ;)

2009-06-11 @ 22:23:54
URL: http://www.freewebs.com/heijadobermann/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0