Restless legs syndrome

Yes jag håller på att bli tokig , hade det innan graviditeten men nu har det verkligen blivit värre , det är fruktansvärt jobbigt..
Är det nån som har tips på vad man gör ?
Både jag , min mamma & syster har det så de är ju inte bara jag i släkten som har det..
Det är verkligen inte kul , iförrgår så låg jag verkligen & grät i sängen för jag höll på att bli tokig , det går ju inte att sova när benen vill upp & springa maraton & resten utav kroppen är tok slut & vill sova , mina ögon gick i kors på mig typ..
Men det är ju bara att kliva upp & promenera runt här hemma för jag kan ju inte ligga i sängen & sparka & dona när Älsk ska iväg & jobba kl 5..

Men har ni nå tips , skriv dom då !

Kommentarer
Postat av: Marie

Stackare, jag har samma problem. Ett tips jag fått nyligen är att dricka tonic water eller grape tonic som innehåller kinin. Jag har inte provat det själv än eftersom jag glömmer bort att köpa det hela tiden :S



Värt att prova! Kram

2009-06-29 @ 22:32:17
Postat av: Iréne

har inte järn nått med de å göra också? jag har också haft de nån gång ingen rolig känsla.. :( lider me dej..

2009-06-29 @ 23:04:34
URL: http://www.freewebs.com/heijadobermann/
Postat av: Anonym

Alkohol, nikotin och koffein kan öka dina besvär av RLS. Jag förstår ju såklart att du inte dricker alkohol under din graviditet, men kaffe och nikotin vet jag inte om du använder dig av. Sen ska du stretcha efter promenader etc. Massage och akupunktur kan också vara en lösning ..

2009-06-30 @ 18:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0