Unga mödrar

Det är ett program jag aldrig missar typ , har följt de sen de började :)
Jag tkr de är så jäkla bra , vrf vet jag inte men fast är ja :p .
& nu har ju de även börjat nya avsnitt på Torsdag , i'm so happy ;) .
Man tillhör ju den "gruppen" nu så det är ju ett "måste" att titta haha :p ..

nej nu ska jag vila ett tag , är så himla trött..
Får knappt sova om nätterna för "Felicia" sparkar & härjar..

Jag förstår inte hur en känsla kan växa så mke som den har gjort hos mig , känslan att de är en flicka..
Är det bara för att så många tror det eller ?
Jag kan NÄSTAN svära på att det är en Felicia , skulle de komma ut en Leo så får man väl en chock sen haha :) .
Spelar ingen roll vad som kommer ut , bara vårat barn är friskt :) ♥

Kommentarer
Postat av: jeanette

mamma varsääääker på att ja va en pojke och trodde sen att ja var missbildad när ja kom ut!!

2009-06-23 @ 17:01:27
Postat av: Louise

Har ni bestämt er för Felicia nu om det blir en tjej? :)

2009-06-23 @ 22:06:55
Postat av: Jennie - mamma till Oliver ♥

Tack, men jag blev inte nöjd men det får duga sålänge :/ Det är inte så svårt men det är jobbigt.

2009-06-24 @ 22:30:54
URL: http://jennieocholiver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0