-

Ja det blir inte mke gjort idag , lr jo jag försöker sakta men säkert..
Säkert & säkert , kan inte göra det i så fortare tempo för då hugger det i magen :( .
Vet inte vad det är , det känns nästan läskigt :s . ( nån som har vart med om de ? )
Det kommer då & då , speciellt om jag böjer mig ner så hugger det till..
Så nu ligger jag i soffan & vilar en stund & väntar på att Arne ska ha tvättat klart så jag kan tvätta :) .
Jag har iaf diskat m.m , så lite nytta har jag gjort iaf :) .
Sen va svärmor & svärfar hit med gardiner & så pratade vi fondvägg :p , bott här i några månader & pratar redan om nya tapeter haha !
Men det är såhär att vi vill ha en platt-tv så vi kan hänga upp den på väggen & få bort alla kablar , så då kom Älsk med den smarta iden att vi kan bygga ut väggen en liten bit & hänga upp tvn där & kasta in alla kablar bakom den :) .
Men då är ju frågan , Vad har man för fondvägg till en tjock randig tapet :s ? ( kommentera gärna ! )
Så är det nån som har en platt-tv till övers så hör av er ;) !
-
Älsk håller på & lagar Larsan's skoter & när han är klar så blir det nog en sväng med den :) .
Vi ska till svärmor & hämta ett recept på kyckling som jag tkr är så god som hon brukar göra :) , så kanske vi ska in & fika hos älsk's mormor & morfar , har inte varit dit på ett tag nu så det är dags nu tkr ja :) .
Nej usch nu börjar jag bli hungrig , kanske ska äta nånting :) .

Jag skriver nog mer sen ska ni se :) .

Hejhej !


Kommentarer
Postat av: Nillan

okey ..ta det lugnt det är din kropp som tänjer sej eller rättare sagt ligamenten jag hade mycket hugg typ nere vid ljumskarna o magen o var skitorolig men endast i början o förklaringen var just ligamenten fast hör med mvc om du är orolig...gå o kolla på party bilder på min blogg he he kram

2009-03-16 @ 15:50:06
URL: http://fnilla.blogg.se/
Postat av: Iréne

ni kan ju ha en enfärgad fondvägg.. samma färg som ränderna eller samma som de andra.. :)kommer inte ihåg va de är för färg där heller..

2009-03-16 @ 23:09:03
URL: http://www.freewebs.com/heijadobermann/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0