-

Snösnösnösnösnö & åter snö , kan inte snön försvinna nu bara ?
Har ledsna på den här jäkla snön faktiskt , jag vill ha varmt & skönt , så man kan sitta & mysa i solen & grilla , mums !
Får se om Älsk måste ploga ikväll/inatt lr inte , det märks..

Inatt har jag sovit skit dåligt , drömt en massa kontiga saker & sen känns det som bebisen har haft gymnastik i min mage , har härjats rejält där inne & sen vaknade jag runt halv 5 igen & va SKIT hungrig :s .
Men jag kan ju inte kliva upp & göra frukost då e ju :p .

En sak har jag funderat på
( ta inte illa upp ! )
När syns det på en mullig/tjock person att dom är gravida ?
Jag är ju smal så det syndes ju ganska så fort , men jaa det är ju jag de :p .
Nån som har svar på det åt mig :) ?


Nej det blir en tråkig blogg nu , ska klä på mig sen åka & handla mat & försöka få tag på veterinären..
Måste ringa & kolla lite saker :/ , hoppas det inte är nå allvarligt bara :( .

Skriver mer sen , hejhej !

Kommentarer
Postat av: Camilla

Det tar väl lite längre tid innan bebismage putet kommer fram, sen beror det ju på hur mycket fett man har på sig, ju mer man har desto längre tid tar det innan magen blir bebismage.. jag är lite mullig och var det när jag blev med barn, men i v 12 syntes det på mig iaf, visserligen tvillingar men men.

2009-03-23 @ 12:59:58
Postat av: Anonym

Det brukar vara tvärtom, de som är lite mulliga syns det bättre på i början, men sen beror det ju på om det är första barnet eller andra, syns mindre på första barnet än på andra.

2009-03-25 @ 17:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0