-

Idag va jag & Älsk till Anna & Jonas & klippte oss å så färgade hon håret på mig :) .
& så ska hon få sätta i löshår på mig sen , har skickat ett mejl till tjejen som säljer löshår nu så vi får se vad hon säger :) .
Sen på slutet utav April så ska jag , Älsk , Anna & Jonas åka ner till Uppsala & gå på nya Ikea & sen käka mongoliskt , jag läääängtar :) .
Det är en dag jag ser iframemot jätte mke faktiskt :) .

Nya frisyren :) , färgen är rödbrun , syns inte på kortet men :) .
Nu fattas bara löshåret !



-

Sen tänkte jag kasta upp en bild på min mage , min härjande mage :) .
Min mage jag fick sparken utav , hihi .
JAG ÄLSKAR MIN MAGE !
Förutom när det känns som att navlen ska sprängas :o .
På dagarna är det ganska lugnt där inne , men på kvällarna är det full fart , förstår inte vad lillen ska göra vaken då :o ?
Visste det är jätte mysigt , men det är lite jobbigt när man försöker sova & är jätte trött :p .
Men inte är jag bitter för det e , ligger gärna & känner hur det härjar där inne :) .

Där är min mage , liten va :) ?

Kommentera gärna hörrni .

Kommentarer
Postat av: cattis

Håret blev jätte fint :D

å magen din e så söt :)

men den e ganska stor tycker jag, men kanske syns mera för att du e så smal :)

du e som gjord för å skaffa barn ju, e bara magen som växer fuuusk :p :) <3

2009-03-23 @ 20:36:01
Postat av: Elin

Håret blev snyggt =) Mysigt å känna sparkar då=) Vill ha tbx min mage ja oxå nu =)

2009-03-23 @ 20:44:45
URL: http://noggan.blogg.se/
Postat av: Tess.

Du blev jättefin i håret! :) Och om du ska köpa löshår rekomenderar jag att du använder clip-on, de är bäst tycker jag och de sliter minst på håret :) Då tar man bara ur det när man ska sova och sätter i det dagen efter, och enligt mig är det lämpligast. Det är bra för både ditt eget hår och löshåret :) Ett litet tips bara :)



Jättemysig blogg dessutom, jag läser varje gång du uppdaterar :)

Kramkram!

2009-03-23 @ 22:15:22
URL: http://thereseostansjo.bloggsida.se
Postat av: cattis

jag tycker clip-on e krångligt att sätta i :/

men det är väl från person till person om man orkar fixa me de varje dag :p



limmar man då sitter de länge.. i 3 månader cirka :)innan man får sätta om det igen sen.

puss <3

2009-03-23 @ 23:33:46
Postat av: Jessica

Va snyggt de blev! :) o va magen din växer :D mysss!

2009-03-24 @ 00:06:11
Postat av: Katarina

Vilken jätte mage du har fått man fattar inte hur fort de växer snart har du en jätte mage:) Och sen är det bara att vänta på att den kommer ut okcså :D

2009-03-25 @ 19:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0