-

Igår så jobbade jag , stressigt men kul tkr ja :) .
Fick desutom skäll för första gången igår oxå på macken , jäkla gubbe !
Bara för tidningen inte hade kommit den tiden den ska så fick jag skäll & fick ringa runt halva sverige kändes det som bara för han skulle veta vart tidningen va , usch jäkla gringubbe !
Men det är sånt man får ta med en nypa salt ;) .
Efter jobbet så gick jag upp till Farmor & käkade köttgryta , mums .
Sen körde pappa hem mig så jag kunde byta om & gå ner å titta på HockeyBocky :) .
Men Raiha tyckte det va så tråkigt så vi tog en promenad ist för att stå där nere & hon stuttsar runt som en boll :p , mot kvällskanten så åkte vi till Jonas & käkade glass å kakor , höll han sällskap när Anna va i Bollnäs :) .
-
Idag vet jag inte vad som händer , blir kanske att åka hjuling .
Får inte veta så mke , dom andra bestämmer sånt .
Annars blir ja hemma & städar ist , det behövs tkr ja så jag kanske ängnar min tid till det ist .
-
Imorn är det ultraljud , FYFAN VA JAG LÄNGTAR !
Jag vill se min lilla bebis , den lilla som lever runt i min mage :) .
Ge mig måndag nu nu nu nu !
Åh det känns som hundra år & dar dit nu ju , tiden kommer gå skit sakta...
-
Jag förstår mig inte på dig .
Känns som jag aldrig kommer göra det :/ , kan du inte bara berätta ist !
Gör jag nå fel lr är det mig det är fel på ?
Du säger ju aldrig nånting , så hur ska jag kunna veta ?
Berätta ist för att hålla käften , det blir bara värre då !!
Menmen , det är väl som det är....


Aja nu ska jag klä på mig & dammsuga sen .
Så märks det va som händer sen .

Byebye !

Kommentarer
Postat av: Mamma

Men lilla gumman!!Du vet väl att killar är från en annan planet:)!!

2009-03-29 @ 17:11:39
URL: http://misscaarooliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0