-

Jag har aldrig upplevt nå så otroligt underbart , att se lillen i magen spratla & härja runt det var helt fantastikt :) .
Men Barnmorskan i byn har sagt en månad för mke åt mig , så jag är bara i 3 månaden .
Men vad spelar det för roll ?
Bara bebisen mår bra så är jag glad :) .
Att se det där lilla hjärtat slå det var helt otroligt :) .
& att jag har så stor mage , det är olika ifrån folk hur kroppen lägger fram det .
Jag kanske lägger på mig allt nu & växer inte så mke mer på ett tag nu :) .

Men en sak irriterar jag mig på & det är att dom säger TROR hela tiden , dom TROR jag är i 3 månaden , dom TROR att ja ska ha barn i oktober , hon skrev den 8 oktober .
Vrf TROR hela tiden , det gör ju mig osäker vafan...
Men som sagt , SKITSAMMA , jag ska ha barn , jag ska bli mamma iaf :) .
& sötnosen i magen höll på & veva runt med handen ungefär som på en boxningsmatch , åååh jag älskar det här :) .

Så det 5 Maj får jag veta mer :) , jag längtar <3


Men nu är ni uppdaterade mina nyfikna läsare ;) .

Kommentarer
Postat av: Helena

Gaaaaahm jag längtar!!! :D

2009-03-30 @ 15:07:10
URL: http://nogg.se/helenadavidsson
Postat av: birgitta

hej hjärtat kul när det blir en bild kram

2009-03-31 @ 16:47:12
URL: http://voxnahantverk.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0