Fint

Ja det är så fint väder idag :) , jag & älsk tog hjulingen  imorse & åkte en vända , men det gick inte så jäkla bra :p .
Vi körde fast ganska rejält på vissa ställen , men kul var det ändå :) .
Vi hade fredag den 13:onde idag vi ist för igår :p . 
Sen åkte vi hem & sovmiddag en stund sen kom Kim & hälsade på , trevligt :) . 
När han hade åkte så åkte vi upp till pappa & käkade smörgåstårta ,  guuud så gott det var :) . 
Sen klämde & kände Birgitta på min mage & så , hihi mysigt ju :) . 
Så nu sitter jag här & känner mig lite små hängig men det går väl över hoppas ja...
Men det lutar emot att det blir en promenad sen me Raiha & Älsk :) .
& sen blir det väl film ikväll , för melodifestivalen har blivit så jäkla dålig så den är inte ens värd att se tkr jag !
-

Mamma åkte hem igår , GUD VA TOMT DET ÄR ! 
Det är nästan sjukt , usch kom tbx ! 
Det var så mysigt med er här tkr jag , så ni får gärna komma upp fler gånger :) .  
-

Magen
Ja den växer sakta men säkert & igår kände jag nånting i magen som jag aldrig har känt förut , går inte att beskriva vad det var heller .
Men vågar inte svära på att det var bebisen , men man hoppas ju alltid :) .
Folk frågar om det finns tvillingar i släkten för dom tkr jag har så stor mage , så dom funderar på om det kan vara tvillingar & jag har HELA tiden sagt att vi inte har tvillingar i släkten men idag slog det mig både jag & Claes har det .
På min sida är det pappa som har tvilligbröder & på Claes sida så finns det oxå tvillingar .
Men som sagt , den 30 mars får vi veta :) , men könet ska vi inte veta .


Ska lägga upp några bilder sen hjulingsåkningen oxå :)
& ni vet att ni SKA KOMMENTERA ;)


Körde fast LITE bara :p

Knäppte fler bilder men det blir för mke om jag ska lägga upp dom :p

Kommentarer
Postat av: Mamma

Man ska ha snöskoter när d e så mycket snö:)De går ovanpå snön,inte under;)

2009-03-14 @ 21:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0