Fredag

Det vart inge jobbande idag , bara för jag tar hela dagen imorn ist & det är ju ganska bra betalt så jag klagar inte :) .
Så imorse så skjutsade vi Helena till skolan efter vi hade släppt av henne där så åkte vi till Ica & handlade lite , ska göra hemmagjord pizza idag , ( SMASKENS ) med pappa & Älsk , sen ikväll blir det Let's Dance , HEJA MAGNUS HEJA MAGNUS :) .
Sen efter byn så åkte vi hem till Claes mormor & morfar , fast de va bara Solveig hemma så vi käkade bulla , drack dricka & sen vart det mat mitt i allt det , jag är jäääääämt hungrig :p .
Så visade jag magen & vi pratade mage & bebis , hon tror oxå det är två där , men jag säger att det bara är en , så är det bara :p . 
Efter vi hade vart där så åkte jag på möte i byn ( igen ) på arbetsförmedlingen , jag träffade min nya handläggare Marianne , trevlig kvinna de :p .
Ska tbx snart igen & berätta hur långt jag har gått & det , hon va nyfiken på min mage hehe :p .
Så den 20/4 ska jag pallra mig till Söderhamn på livsmedelskurs , det ska bli kul .
Hoppas dom väljer mig bara , jag vill jag vill verkligen gå den där kursen .
Jag trivs med att jobba i livmedelsaffär & jag vill lära mig mer , det är alltid kul att kunna lite till om sånt man tkr är kul ju :) .
Så nu får ni hålla tummarna för mig att jag får åka :) .

Jag ska beställa löshåret idag me , jag lääängtar tills det kommer hem wiie :) .
Det blir brunt löshår :) .


Nej om jag ska börja med maten kanske , pappa & älsk är & åker hjuling , jag tkr det blåser för mke ut :o .
Så när dom kommer hem så står nog maten klar , det är ju alltid mysigt haha :p .

Hörs mer hörrni , byebye !

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska nog kanske oxå gå den där kursen :D

2009-03-27 @ 19:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0