Hmm

Vart ska man börja :p , mke som har hänt idag , både roliga & dåliga saker !
Vaknade kl 6 imorse  ( som vanligt ) utav att katten mjauar & försöker kissa på golvet & jag tänkte :
VA I HELVETE GÖR HAN ?
Så jag puttade bort honom & då va det två blodfläckar på golvet , så fortsatte han ett bra tag .
Så jag fick stänga in honom på toan tills jag hade pratat med veterinären & vi fick en akuttid dit ( skönt ! )
När vi kommer dit så känner hon & klämmer lite på magen hans , men hans kissblåsa är inte stor iaf & det är bra !
Men han fick en spruta & en tablett som han ska ha nu , tydligen så kan hankatterna bli inflamerade i underlivet när det är väderomslag ,
( har lärt mig nå nytt idag ! )
det trodde jag då inte att det var , jag var helt säker på urinsten & sånt där , men vi ska försöka ta ett kissprov på honom & åka dit med så får hon kolla igenom allt noga .
Usch hatar när djur lider , fyfan :/ .
Sen efter det så bar det av till Ica & handla nå att äta , hem & kasta i mig det & hann sova en litenliten stund innan jag skulle iväg & jobba , jobbade till 2 sen vart det att springa upp till farmor & käka våfflor , sen byn .
Va på möte på arbetsförmedlingen & vilket jävla bra möte måste jag säga , det finns en del hemligheter i det hela ;) .
Sen när jag va klar där så va det att åka till Bollnäs , han äta lite före innan jag skulle in till tandläkaren & laga tandställningen .
Usch har stressat hela dagen känns det som , så fort jag satte mig så fick jag sprängande huvudvärk :/ .
Ska jobba med Carina imorn , sen har jag tagit på mig Carinas timmar på fredag & lördag , aldrig fel me pengar & sen vill jag vara snäll mot Carina me :) .
Usch vad jag tkr om den männsikan , har sååååå jäkla kul med dig när jag jobbar med dig :) .
Man får alltid skratta & det händer alltid nå dumheter när vi kommer under samma tak ;) , massa bus !
Men det är ju så det ska vara , som idag , måste ha låtit som en hel hönsgård på lagret som du & jag pratar hela tiden om allt :) .
Mys gumma du ♥ .
-
Magen ♥ .
Ja den växer sakta men säkert , det spänner , sliter & drar i magen , känns som naveln ska sprängas ibland :s .
& FYFAN vad jag har ont till & från i revbenen , heeeelvete säger ja bara :p .
Men ändå så trivs jag med min mage , det känns & den finns där , jag älskar den !
Jag längtar verkligen tills på Måndag & få se vad som rör sej där inne :) , jag hoppas på att det är en liten Leo :) .
( vi ska inte titta kön ! )
Usch vad jag älskar det namnet , vet inte vrf men det är underbart tkr jag :) , & blir det en liten flicka så har vi funderat på en liten Felicia :) .
jag drömde om det namnet & innan tyckte jag det va jätte fult men nu är det så jäkla gulligt tkr jag , så vi får se va det blir :) .
Det har vart ganska lugnt i magen förutom när vi va hos farmor & käkade våfflor då härjade det på där inne :) .

Nej men gud vad jag har skrivit , får sluta nu :) .
Ska göra mig varm oboy & krypa ner under täcket å titta på tv en stund sen sova :) .
Men vi hörs hörrni ;) .
Hejhej !

Kommentarer
Postat av: cattis

stackars lilla cazper :(

hoppas verkligen han blir bättre nu. skönt att de finns något att göra åt det iaf

hade ju inte samma tur med våran :( åh ja saknar bebis :( så jääävla mke! :'(



<3

2009-03-25 @ 23:03:03
Postat av: Malin

Felicia har vi också tänkt på men det ligger inte högst upp på listan! =) Du måste ha gått längre än vecka 17! Det är jag bombsäker på! =)=) Kul kul.

2009-03-26 @ 17:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0