Kladdkaka

Idag så har vi käkat god mat & grejer , fan va vi skämmer bort oss själva tkr ja :p .
Efter maten så bakade jag kladdkaka & bjöd över Annika & Percy på kladdkaka & glass , det va smaskens som vanligt :) .
Så satt & käkade det & tittade på bandy , aldrig fel !
Men byn gör ju så att man ska sitta skitnödig halva programet innan det händer nått , man tror fan JÄMT att dom ska förlora men sen helt plötsligt så vänder det helt & så leder dom , faan byn , ni skrämmer oss ;) .
-
Får bli några rader om min underbara
Mage
Det jag stör mig mest på nu är att det gör små ont heela tiden i revbenen längst ner lr va man ska säga , det är så obehagligt :s .
& sen har jag ont ifrån svanskotan & ner i benen på nå vis , det är absolut inge skönt kan jag lova :( .
Magen min är är ganska så hård , men mysig att ta på tkr ja :) .
Älsk verkar mysa med att smörja in den varje dag iaf , hihi han är så söt när han pussar på den :) .
Jag längtar tills det blir ultraljud så vi får se Pippi :) .


Nej nu ska jag glo runt lite på nätet sen mysa med pappa Claes :) ♥

Kommentarer
Postat av: Elin

Gött de lät då, nu blev jag oxå sugen på nå gott=) Det kan vara foglossning du känner av :/

2009-03-09 @ 21:50:21
URL: http://noggan.blogg.se/
Postat av: Elin

http://www.snyggareblogg.se/bloggtips-youtube/ Där står de hur man får youtube på bloggen =)

2009-03-09 @ 21:54:25
URL: http://noggan.blogg.se/
Postat av: Camilla

låter precis som ichias det där från svanskotan och ner i benen, foglossning gör att det känns som om höfterna åker isär när man rör på sig, liksom alla ben i nedre regionen gnager mot varandra=/ Gör AS ont, hoppas du slipper det, ichias är lindrigt mot det.. Det där med revbenen kan vara att dina magmuskler töjjer sig allt mer och dom är fästa i revbenen och det kan ömma när magen växer fort.. det försvinner sen..

2009-03-10 @ 09:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0